Logopedska terapija
        
          U logopedskoj terapiji primjenjuju se slijedeći terapijski postupci,
          individualno prilagođeni svakom djetetu:
        
        
          - 
            (poli)senzorna stimulacija - stimulacije vizualnog, akustičnog i
            taktilnog osjeta s ciljem postizanja spremnosti za usvajanje
            jezičnih vještina
          
- 
            razvijanje pragmatičkih vještina - učenje pragmatičke sastavnice
            jezika s ciljem postizanja glatke i učinkovite komunikacijske
            interakcije: preuzimanje redoslijeda u konverzaciji, pragmatično
            odgovarajuća neverbalna i verbalna komunikacija
          
- 
            poticanje razvoja auditivne i vizualne pažnje, auditivnog i
            vizualnog pamćenja - usmjeravanje i zadržavanje pažnje na
            relevantnim sadržajima za usvajanje potrebnih znanja i vještina,
            postupno produžavanje koncentracije
          
- 
            povećanje pokretljivosti govornih organa - usmjerenost na auditivni
            i taktilni osjet pri pomicanju govornih organa, motoričke vježbe,
            postizanje motoričkih vještina koje su preduvjet za izgradnju govora
          
- 
            ispravljanje nepravilne artikulacije glasova - ispravljanje omisija,
            supstitucija i distorzija u izgovoru glasova s ciljem povećanja
            razumljivosti govora
          
- 
            terapija jezičnih poremećaja - primjena stručnih postupaka za
            uklanjanje ili ublažavanje poremećaja u području fonološke,
            morfološke, semantičke, sintaktičke i pragmatičke sastavnice jezika
          
- 
            razvijanje vještina čitanja i pisanja - primjena različitih
            individualno odgovarajućih metoda za razvoj čitanja i pisanja do
            najveće moguće razine
          
- 
            upotreba augmentativnih (pomoćnih) i alternativnih sustava
            komunikacije - primjenjuju se za komunikaciju učenika koji ne mogu
            razviti oralno-glasovni govor: znakovni jezik, kartice s crtežima
          
- 
            drugi postupci prema individualnim potrebama u odnosu na oštećenja i
            mogućnosti osobe.
          
NN, 124/11